Spôsob dopravy
-Kupujúci je povinný skontrolovať zásielku, teda tovar ako aj jeho obal hneď po doručení. V prípade, že kupujúci zistí, že tovar alebo obal tovaru je mechanicky poškodený, je povinný túto skutočnosť oznámiť dopravcovi a za jeho prítomnosti skontrolovať stav tovaru. V prípade zistenia poškodenia tovaru je povinný kupujúci vyhotoviť záznam o rozsahu a povahe poškodenia tovaru, ktorého správnosť potvrdí dopravca. Na základe takto vyhotoveného záznamu doručeného prevádkovateľovi môže následne prevádkovateľ poskytnúť odstránenie vady tovaru, zľavu na tovar alebo v prípade neodstrániteľných vád tovaru dodať kupujúcemu nový tovar.
-Tovar sa považuje za dodaný okamihom doručenia tovaru na adresu uvedenú v objednávke a prevzatý okamihom fyzického prevzatia tovaru kupujúcim, resp. jeho oprávneným zástupcom alebo odmietnutím prevzatia tovaru, ktoré dopravca vyznačí v protokole o doručení a odovzdaní tovaru.
-V prípade, ak si kupujúci po telefonickom alebo emailovom akceptovaní objednávky neprevezme tovar bez predchádzajúceho písomného odstúpenia od zmluvy, prevádkovateľ si vyhradzuje právo uplatniť svoj nárok na zmluvnú pokutu vo výške 20% z kúpnej ceny objednávky.
Expedičné náklady:
-Štandardné doručenie tovaru prepravnou spoločnosťou (platí pre územie SR):
- paušálny poplatok 7,- EUR
- pri objednávke nad 99,- EUR poplatok za dodanie prepravnou spoločnosťou neplatíte pokiaľ celková hmotnosť objednávky nepresahuje 20 kg. Nad túto hmotnosť sa rieši cena za dopravu dohodou.
- Doprava zdarma sa nevzťahuje na produkty zaradené v kategórii výpredaj! V prípade že objednávka obsahuje len takýto produkt, alebo ostatné produkty nepresahujú hodnotu potrebnú na dosiahnutie dopravy zdarma, bude k objednávke doúčtovaná cena dopravy vo výške 7,- EUR
-Pokiaľ objednávka obsahuje viac druhov tovaru a je vybavovaná po častiach, poštovné sa platí iba raz.
-V prípade, že kupujúci nejaví ochotu k spolupráci, je prevádzkovateľ oprávnený po predchádzajúcom upozornení objednaný tovar predať inému záujemcovi.
|